torsdag 19. mai 2011

Gi "blomstrende" opplevelser til barna!



Også gode opplevelser er blomster langs veien!
Vil få lov å anbefale en besteforeldre/barnebarn-leir på Langedrag.Den arr. ca. en uke uti august.Hvis du har lyst til å få "dine" med på en slik leir må du være TIDLIG ute!De to leirene i år er fulltegnet og har venteliste.
Synd hvis det kun skal bli en "smalere" gruppe som får inn "sine" der.... Arr. er bl.a. Normisjon (tlf. 233010).
Noen av Langedrags "egne"  er  med som undervisere.En datter av Langedrags grunnleggere er med som leirleder.Det er virkelig kvalitet over leiren(e) !! Glemmer aldri turen til setra i nydelig solskinn med historier,plantefarging,lappesteking m.m.

Ha en FLOTT dag!

4 kommentarer:

  1. Høres herlig ut!
    Men ungene mine er store nå,,,får vente på barne barna da!
    Har en venninne som har vært der på "Kinatreff"
    for barn fra Kina og adoptivforeldre.
    Hun skrøyt veldig av stedet!
    ønsker deg en fin dag,,,nå er det snart helg igjen,,,!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig innlegg inne hos meg! ;-)
    Godt tips du har, selv om jeg ikke er bestemor. :-)
    Og forøvrig en flott blogg!

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  3. Det høres fantasitsk kjekt ut!
    Heldige de barnebarna som får oppleve det sammen med dere =)

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for koselig kommentar hos meg!
    Fantastisk bra tips (selv om det er uaktuellt for meg). Men jeg kjenner flere som kunne hatt glede av dette.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett